Friday, October 23, 2009

Smoothie



Es ist vollbracht.

Mein erster Smoothie ist gerade fertig geworden. Es wurde wohl auch Zeit, schließlich gibt es Smoothies nicht erst seit gestern.
Die Farbe stammt von der geriebenen Lavendelseife, und weil es der erste Versuch war, habe ich schnödes Kokosfett dazu aufgeschlagen. Das Ganze ist schneller gemacht wie ich dachte, und bestimmt eine schöne Geschenkidee für Eilige.

1 comment:

Unknown said...

This article gives the light in which we can observe the reality. This is very nice one and gives indepth information. Thanks for this nice article.
Pakistani Talk Shows, Dramas Online, Drama Online, Pakistani Dramas, Urdu Columns, Hum TV Dramas, ARY Dramas, Urdu News
Daily Latest News, breaking news, current news, top headlines in Urdu from Pakistan, World, Sports, Health, Business, Politics and Entertainment.
Thanks